bunga


teddy


Sabtu, 12 Januari 2013

encounter accident


  semalam waktu aq keje..time aq tengah sibuk fotostet...ada bdax lelaki ni..tinggi,sederhana putih,x kurus x jugak gemuk(sedang aje),x pkai spec-bak kate bdax ni luaran dya ok ah..tp bukan tu yang aq nak citer..mase 2 kan aq tengah fotostet..mesin fotostet tu beesaarr kn klu kat kedai...so aq x perasan la yg si dia ni masuk lam kedai...tup2 aq tutup mesin tu punyer kepala kan..dya tengah berdiri kat dpan aq..pandang aq..pe lagi mata bertemu mata..hakha..ala..cam cte2 novel2,drama2...aq un terkejut ah!! pas2 tetiba dia tanya..
     "awak kerja kat sini ke?"
aq un angguk n jawab
    "haah",dengan ringkasnya..
dia stand still,diam kejap pastu blah pegi beli barang..mase 2 kak *** (partner keje aq) n bdax laki yg badan besar n tinggi(planggan fotostet) tgk , cakap2,pandang2 aq n then giggled..ade ke patut?huh..pew2 je la..tapi lam kpala aq ni..duk asyik bpusing.. 'apsal ngan mamat ni?buang tabiat ke ap??terlebih dos kot.. yela..aq x kenal un dia..just penah nampak somewhere p x ingat mne..hmm'
aq smalaman duk pikir..sape la dia,,,dah2..mase nak tido 2 baru aq ingat..dia bdax yg skelas dgn aq mase tuisyen kat luar dulu..dia dari skola laen..yg musykilnya..aq x penah plak bgaul ngan dia or kkwn dia..tegur apatah lagi..just terpandang muka sekilas cam 2 jer..2 un skali due..em,,pelik??!!tapi benar..pew2 un tq ah sebab ingat aq lagi walau un x kenal pastu siap sapa lagi..chumawoo~  =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan