bunga


teddy


Sabtu, 22 Disember 2012

16/12/2012

                    Ary ni ary kedua aq bekerja...aq sgt excited! entah kenapa..dari awal pagi aq bangun, hati aq dah melonjak2 nak ke tempat kerja...semangat betol!!! masuk jer lam kedai terus sambung keje yang kelmarin punya.lama jugak nak siapkan kerja tu..letih..tapi..rase seronok mengabulkan keletihan itu..walau gaji x seberapa tapi aq seronok dan beryukur sebab aq dapat kerja dan juga dapat belajar byk perkara kat sini..walau un it just a small thing to know but i still happy...x semua org dpt ase pengalaman ni...thats y i agree wit the saying 'experiences is da bezz teacher! ' right guys??!! :) Haha..dulu aq just pandai blaja ilmu kat skola jer tapi sekarang bley aq da nak jadi 'gedek'(dewasee) ..aq dpt blaja ilmu diluar plak..hehe..Terbaik!! hahhaahaa.. hope the enjoyness would last longer!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan